Go Mobile ή Τί κοινό έχουν οι Έλληνες με τους Κινέζους.

Κινητό τηλέφωνο - Κινητό Ίντερνετ: Go Mobile
ή Τί κοινό έχουν οι Έλληνες με τους Κινέζους


Οι μετρήσεις, οι στατιστικές και οι αναλύσεις σχετικά με το Κινητό Τηλέφωνο, την Κινητή Τηλεφωνία και το Κινητό Ίντερνετ, βρίσκονται παντού στο Διαδίκτυο και μοιράζονται απλόχερα. Οι πηγές είναι συνήθως φερέγγυες και έχουν πρόσβαση από πρώτο χέρι στα στοιχεία που διαχειρίζονται (όπως η Google και το Think Insights από όπου αντλήσαμε τις πληροφορίες για αυτό το άρθρο - 10/2013). 
Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι η συγκεκριμένη αγορά βρίσκεται σε αναπτυξιακό οίστρο, και οι παραγωγοί των επιμέρους συντελεστών αυτού του "πανικού" (Hardware, Software, Know-how κ.λπ.) χρειάζονται καλά πληροφορημένους συνεχιστές της προσπάθειάς τους. Δεν αρκεί η παραγωγή ενός προϊόντος. Πρέπει στη συνέχεια κάποιοι να ασχοληθούν με τη μεταφορά του, τη διαφήμισή του, την πώλησή του και τελικά την κατανάλωσή του. Όλοι αυτοί πρέπει να ενημερωθούν για το τί συμβαίνει και να πεισθούν πως έχουν κάποιο λόγο να ασχοληθούν με αυτό. Το γνωστό σε όλους μας "Κέρδος". 
Τα αποτελέσματα όμως αυτών των ερευνών, μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμα και για κάποιους που δεν ενδιαφέρονται για την εμπορική πλευρά του θέματος, αλλά γιά την κοινωνική. Οι στατιστικές μελέτες που ακολουθούν ασχολούνται με τους κατόχους Έξυπνων Κινητών Τηλεφώνων (Smartphones) και τη χρήση του Κινητού Ίντερνετ (Mobile Internet). Πολλά ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν.
(Με κλικ επάνω στους πίνακες θα έχετε ευκρινή μεγέθυνσή τους)


1. Η συχνότητα γενικής χρήσης του Κινητού Ίντερνετ (Mobile Internet).
Στον πίνακα αυτόν καταγράφεται το ποσοστό των κατόχων Έξυπνων Κινητών Τηλεφώνων
(Smartphones) που κάνουν καθημερινή χρήση του Κινητού Ίντερνετ (Mobile Internet) με αυτά. Γίνεται σύγκριση μεταξύ ανδρών και γυναικών και τριών χωρών (Ελλάδα, ΗΠΑ, Τουρκία).
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: Με μικρές διαφορές στα ποσοτά, η μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων Smartphone επισκέπτεται κάθε μέρα για κάποιο λόγο το διαδίκτυο, τόσο στις υπεραναπτυγμένες ΗΠΑ, όσο και στην οικονομικά υποφέρουσα Ελλάδα ή την μονίμως αγωνιζόμενη για δυτικοποίηση Τουρκία. Οι γυναίκες και οι άνδρες έχουν μικρή διαφορά ποσοστών.



2. Η τοποθεσία χρήσης του Κινητού Ίντερνετ με το Smartphone.
Στο επόμενο γράφημα  εμφανίζονται τα ποσοστά των κατόχων Έξυπνων Κινητών Τηλεφώνων (Smartphones) στην Ελλάδα, ανάλογα με το χώρο που γίνεται η χρήση του Κινητού Ίντερνετ.
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση) 
Συμπεράσματα: Το σπίτι και η καφετέρια είναι οι αγαπημένοι χώροι για διαδικτυακό mobile surfing των Ελλήνων. Οι διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι μικρές. Οι κυρίες δείχνουν προτίμηση στις συγκοινωνίες, οι κύριοι στο χώρο εργασίας. Για τις καφετέριες συμφωνούν και τα δύο φύλα.






3. Χρήση άλλων μέσων (media) παράλληλα με τη χρήση του Κινητού Ίντερνετ στο Smartphone.
Από αυτόν τον πίνακα μαθαίνουμε τί άλλο κάνουμε συνήθως στην Ελλάδα ενώ περιπλανόμαστε στό Ίντερνετ με το κινητό τηλέφωνο μας.
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: Οι μισοί και πλέον Έλλήνες ακούμε ταυτόχρονα μουσική (ούτως ή άλλως ακούμε παντού μουσική : στο αυτοκίνητο, στα καταστήματα, στις καφετέριες, στα εστιατόρια, στις παραλίες, στα..., στις..., στους..., παντού. Σε όλη την ιστορία του πολιτισμού οι ανθρωποι κάποια στιγμή άκουγαν μουσική. Στην εποχή μας, μερικές στιγμες δεν ακούμε. Οι γυναίκες προηγούνται. Ένας στους τέσσερις άνδρες βλέπει ταυτόχρονα τηλεόραση. Οι γυναίκες, μία στις τρείς. Ένας περίπου στους τέσσερις άνδρες  δέν κάνει τίποτα άλλο παραλλήλα. Μόλις μία στις πέντε κυρίες ρισκάρει να κάνει μόνο ένα πράγμα, και να αυξήσει έτσι τις πιθανότητες για κάποιο κενό που θα μπορούσε να της προκαλέσει κρίση ανίας.


4. Χρήση των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης  με το Έξυπνο Κινητό Τηλέφωνο. 
Οι Έλληνες επισκέπτονται με το Smartphone τους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) σχεδόν όπως και με το desktop τους. Μόνη διαφορά είναι η μικρή επισκεψιμότητα του Youtube, που θα πρέπει να αποδοθεί στο χαμηλό ενδιαφέρον για παρακολούθηση βίντεο σε μικρές οθόνες και την γρήγορη εξάντληση της μπαταρίας που αυτό συνεπάγεται.
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: "Τα ίδια Παντελάκη μου...". Όλος ο κόσμος στο Facebook, συνεχή ανεβάσματα  φωτογραφιών (mobile uploads), που παίζουν πλέον το ρόλο του i-report, και συνήθως είναι i-don'care. Και εδώ ο γυναικείος πληθυσμός προηγείται ελαφρά, ιδιαίτερα στη χρήση του Facebook.


5. Apps - Εφαρμογές - Παιχνίδια 
Ο πίνακας που ακολουθεί δείχνει το μέσο αριθμό εφαρμογών που έχουν οι Έλληνες στο Smartphone τους, τη χρήση που τους γίνεται και πόσες από αυτές αποκτήθηκαν επί πληρωμή.
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: Χρησιμοποιούμε λιγότερες από τις μισές εφαρμογές που διαθέτουμε και είναι σχεδόν όλες τους από αυτές που διατίθενται δωρεάν. Παρά τις επιταγές του Savoir Vivre, εδώ προηγούνται οι κύριοι με 23 κατά μέσο όρο εφαρμογές έναντι 13 των κυριών.








6. Για ποιούς λόγους δεν κάνουν αγορές με το Smartphone οι Έλληνες.
Εδώ θα δούμε τους ανασταλτικούς παράγοντες που μας αποτρέπουν απο το να κάνουμε τις αγορές μας με χρήση του Κινητού Ίντερνετ.
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: Η έλλειψη γνώσης και ευχέρειας στη χρήση του Smartphone αποτελεί τον κύριο ανασταλτικό παράγοντα για τη μη χρήση του Κινητού Ίντερνετ στις αγορές μας. Θα συμπληρώναμε πως η έλλειψη γνώσης και ευχέρειας στη χρήση των νέων τεχνολογιών αποτελεί γενικότερο ανασταλτικό παράγοντα της ανάπτυξης, της καλής λειτουργίας της δημόσιας και της ιδιωτικής διοίκησης και του συγχρονισμού της χώρα μας με τα προηγμένα σε αυτόν τον τομέα κράτη. Αυτό το πρόβλημα πρέπει, κατά τη γνώμη μας, να αντιμετωπιστεί σοβαρότερα, τόσο προσωπικά από τον καθένα μας, όσο και συνολικά από την πολιτεία και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Ο δεύτερος σημαντικός παράγοντας, εκείνος της έλλειψης εμπιστοσύνης στις διαδικτυακές οικονομικές συναλλαγές, πιστεύουμε πως θα εκλείψει με τη σταδιακή εξοικείωση με το μέσο και με την αυξανόμενη, κατά τα φαινόμενα, επικινδυνότητα της μεταφοράς χρηματικών ποσών σε χαρτονομίσματα.


7. Ποιός πληρώνει τη νύφη.
Εδώ η έρευνα μας δείχνει ποιός επωμίζεται το οικονομικό κόστος του κινητού τηλεφώνου, Smartphone και της σύνδεσης στο διαδίκτυο με Κινητό Ίντερνετ.
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: Οι περισσότεροι πληρώνουμε από την τσέπη μας για τα ανωτέρω. Σε ελάχιστες περπτώσεις αναλαμβάνει το κόστος η εταιρεία που εργαζόμαστε (προφανώς όχι για να παίζουμε mobile games). Σημαντική ανδρική πρωτιά: 12 στους εκατό άνδρες χρήστες Smartphone και Mobile Internet δηλώνουν πως το λογαριασμό τον πληρώνουν εξ ολοκλήρου οι γονείς τους, ενώ μόνο 8 στις εκατό γυναίκες δηλώνουν το ίδιο.





8. Τί κοινό έχουν οι Έλληνες με τους Κινέζους.
Ο τελευταίος αυτός πίνακας αιτιολογεί τον δευτερεύοντα τίτλο του άρθρου. Στην ερώτηση αν θα προτιμούσαν να εγκαταλείψουν την τηλεόραση, τον επιτραπέζιο υπολογιστή τους και το Tablet τους προκειμένου να έχουν το Smartphone τους, 100 στους 100 Έλληνες και των δύο φύλων απάντησαν "Ναι". Επίσης, 100 στους 100 Έλληνες και των δύο φύλων δήλωσαν πως δεν κυκλοφορούν ποτέ χωρις το Smartphone τους. Αυτό μας κίνησε την περιέργεια για τη συμπεριφορά των χρηστών Smartphone στις άλλες χώρες. Με έκπληξη διαπιστώναμε, καθώς εξετάζαμε μία-μία τις 48 χώρες, για τις οποίες υπάρχουν τα στοιχεία στη Google, πως ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων δεν εγκαταλείπει την τηλεόραση, ένα ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό δεν εγκαταλείπει το desktop του και ένα σημαντικό ποσοστό, κοντά στο 20% κάνει μια βόλτα, πίνει ένα ποτό, κυκλοφορεί τέλος πάντων κάποιες φορές χωρίς το κινητό τηλέφωνό του. Ο εφιάλτης της αποκλειστικής ελληνικής απολυτότητας έληξε μόλις κάναμε "κλικ" στο σημαιάκι της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και είδαμε τις τρείς μπάρες του γραφήματος να ανεβαίνουν στο 100%. Όχι, αγαπητέ αναγνώστα, δεν είμαστε οι μόνοι εντελώς εξαρτημένοι από το Κινητό Τηλέφωνο! Είναι και οι Κινέζοι! 
(Κλικ επάνω στον πίνακα για μεγέθυνση)
Συμπεράσματα: Η ελληνική και η κινεζική τηλεόραση θα πρέπει να είναι οι χειρότερες στον κόσμο ώστε να μη βρίσκει κανείς κάποιο σοβαρό λόγο για να μη τις εγκαταλείψει. Εμείς και οι Κινέζοι, φαίνεται πως προτιμάμε να τριγυρνάμε παρά να καθόμαστε στο σπίτι μπροστά στα επιτραπέζια κομπιούτερ μας (εκείνοι, ίσως, γιατί βρίσκονται στη φάση μιας οργιώδους ανάπτυξής, εμείς, ίσως, γιατί δεν αντέχουμε το σπίτι μας). Τέλος, είναι σαφές πως η ανθρωπότητα οδεύει προς μια ολοκληρωτική εξάρτηση από την υψηλή τεχνολογία που τελικά θα καλύψει όλες τις ανάγκες και τις συνήθειές μας. Εμείς και οι Κινέζοι προηγούμαστε.
                                                                                                     e-mobiles - Συγγραφέας: AnMo

                                                                                                                                                      


                                                                                                                                                      

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ WEB MALL