Έλεγχος Μεταχειρισμένων Κινητών Τηλεφώνων

10 σημεία
που ελέγχουμε όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο κινητό τηλέφωνο


1. Οθόνη
Ελέγχουμε την οθόνη για γδαρσίματα ή ρωγμές, καθώς και τις λειτουργίες αφής όταν η οθόνη είναι Touch Screen. Επίσης ελέγχουμε τη φωτεινότητα και τις ρυθμίσεις της οθόνης.

2. Σώμα της συσκευής
Ελέγχουμε αν το κινητό τηλέφωνο έχει σοβαρά χτυπήματα, ρωγμές ή κολλήματα. Δοκιμάζουμε όλες τις λειτουργίες του πληκτρολογίου, αν υπάρχει. Ελέγχουμε όλες τις υποδοχές (για κάρτες, μνήμες, ακουστικά, φόρτιση κλπ).

3. Μπαταρία.
Ελέγχουμε την μπαταρία πρώτα οπτικά, για φουσκώματα, οξειδώσεις ή υγρά και στη συνέχεια λειτουργικά, υποβάλλοντας το κινητό τηλέφωνο σε χρήσεις που καταναλώνουν πολλή ηλεκτρική ενέργεια (βίντεο, φλας, κλπ). Προσοχή χρειάζεται στα iPhones, HTC και άλλα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα που η μπαταρία τους δεν προσεγγίζεται εύκολα.

4. Σήμα - Ίντερνετ
Για να ελέγξουμε το σήμα θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με συνδρομητές σε διαφορετικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και να δοκιμάσουμε ακουστικές και βίντεο κλήσεις. Επισκεπτόμαστε ιστοτόπους, ανεβάζουμε και κατεβάζουμε αρχεία στο διαδίκτυο για να διαπιστώσουμε αν το κινητό τηλέφωνο τηρεί τις προδιαγραφές του στο ίντερνετ.

5. Μικρόφωνο και μεγάφωνο
Καθώς κάνουμε τις κλήσεις για να ελέγξουμε το σήμα, ελέγχουμε ταυτόχρονα το μικρόφωνο και το μεγάφωνο. Ακούμε μουσική, κάνουμε ανοιχτή ακρόαση, κάνουμε ηχητική εγγραφή. Αποθηκεύουμε και ανακαλούμε αρχεία ήχου.

6. Κάμερες
Ελέγχουμε τις κάμερες παίρνοντας φωτογραφίες, γράφοντας βίντεο και κάνοντας βίντεο κλήσεις. Αποθηκεύουμε και ανακαλούμε αρχεία εικόνας.

7. Ήχοι και δόνηση
Ελέγχουμε τους ήχους, τα ringtones, τη δόνηση καθώς και τις ρυθμίσεις τους. Δοκιμάζουμε τα διαφορετικά προφίλ λειτουργίας του κινητού τηλεφώνου.

8. Αξεσουάρ
Ελέγχουμε την ύπαρξη και την καλή λειτουργία όλων των αξεσουάρ που χρειάζεται για τη λειτουργία του το κινητό τηλέφωνο (φορτιστής, ακουστικά, καλώδια, κλπ) Δεν ξεχνάμε να ζητήσουμε το Εγχειρίδιο Χρήσης! (Συνήθως δεν υπάρχει αλλά είναι σίγουρο πως θα το βρούμε στο διαδίκτυο).

9. Λογισμικό
Σκόπιμο είναι να κινηθούμε σε όλες τις περιοχές του λειτουργικού συστήματος (μενού, ρυθμίσεις, αποθήκευση, βοήθεια κλπ) για να διαπιστώσουμε την κατάστασή του.

10. Ημερομηνία κατασκευής και αναβάθμισης
Ελέγχουμε την ημερομηνία που κατασκευάστηκε το κινητό τηλέφωνο και την ημερομηνία της τελευταίας αναβάθμισής του. Αυτό θα μας βοηθήσει να ελέγξουμε τη συμβατότητά του και να καταλάβουμε αν κάποια προβλήματα και ελλείψεις οφείλονται σε δυσλειτουργία ή ελλειπή αναβάθμιση.
                                                                                                                e-mobiles



                                                                                                                                                      


e-mobiles: ΠΩΣ ΝΑ!
Λύσεις, απαντήσεις και συστάσεις για το Κινητό Τηλέφωνο, τα Smartphones, το Ίντερνετ και την Κινητή Τηλεφωνία.



                                                                                                                                                      

                                                                                                                                                      

.

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ WEB MALL