Παγκόσμιος Πόλεμος στο Διαδίκτυο

Παγκόσμιος Πόλεμος στο Διαδίκτυο


Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
Οι πόλεμοι έχουν πάντα οικονομικά κίνητρα. Κατά συνέπεια όπου υπάρχουν οικονομικά κίνητρα, αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν διεκδικήσεις και συγκρούσεις. Ο χώρος του Ίντερνετ αποτελεί ένα από τα μέτωπα αυτών των συγκρούσεων και όλες οι "Μεγάλες Δυνάμεις" λαμβάνουν μέρος σε αυτές.
Στο χάρτη που ακολουθεί μπορούμε να δούμε τη διανομή του πλανήτη στα διάφορα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media). (Με κλικ επάνω στην εικόνα θα έχετε μετάβαση σε μεγεθυμένο διαδραστικό χάρτη με πλήρη στατιστικά στοιχεία)

Source: StatCounter Global Stats - Social Media Market Share


Μηχανές Αναζήτησης (Search Engines)
Σε ένα άλλο μέτωπο, αυτό των Μηχανών Αναζήτησης (Search Engines), η Google παίρνει προς το παρόν τη μερίδα του λέοντος, αλλά η Yahoo και η Bing επιμένουν, ενώ η ρωσική YANDEX RU, η κινεζική BAIDU και η νοτιοκορεατική NAVER έχουν πολύ υψηλά ποσοστά στις τοπικές αγορές και διεκδικούν δυναμικά τις διεθνείς. (Με κλικ επάνω στην εικόνα θα έχετε μετάβαση σε μεγεθυμένο διαδραστικό χάρτη με πλήρη στατιστικά στοιχεία) 

Source: StatCounter Global Stats - Social Media Market Share


Προγράμματα Περιήγησης (Internet Browsers)
Τα  Προγράμματα Περιήγησης (Internet Browsers ή Web Browsers) συμμετέχουν στη σύρραξη καθώς αποτελούν σοβαρή πηγή εσόδων, αλλά και ισχυρό παράγοντα επιρροής στα τεκταινόμενα του Διαδικτύου. Η αυτοκρατορία του Internet Explorer της Microsoft περιορίζεται καθώς η Google επιβάλλει σταδιακά το δικό της Google Chrome, αλλά και από τις καλές επιδόσεις του Mozilla Firefox. Σημαντικό ρόλο στην πτώση του Internet Explorer παίζει και η άρνηση ή η αδυναμία της Microsoft να τον αναβαθμίζει για τα Windows XP, που χρησιμοποιούνται ακόμα από ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών και θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ως το "Λειτουργικό Σύστημα των Φτωχών". (Με κλικ επάνω στην εικόνα θα έχετε μετάβαση σε μεγεθυμένο διαδραστικό χάρτη με πλήρη στατιστικά στοιχεία) 

Source: StatCounter Global Stats - Social Media Market Share



                                                                                                     e-mobiles - by AnMo